måndag 18 oktober 2010

Teknikens blunder

Var bor internet?
Allvarligt, jag fattar inte.
Ibland bor det i väggen, ibland bor det i luften jag andas.
Ibland bor det i en datamaskin.
Just ja, hos vissa har internet flyttat in i mobilen.
Fattar nada.
Förstår mig inte heller på telefoner, kameror, kopieringsapparater, räntan osv...
Det är mystiskt & fantastiskt.
Det verkar som om alla kan koder & hemliga språk som tämjer dessa ting.
Det kan inte jag.
Verkligen inte.
Detta är en form av handikapp.
När det gäller internet så är jag alltid livrädd att jag ska radera alltihopet.
Sabba hela cyberspace.
Kanske tror jag mig själv om förmycket...

1 kommentar:

  1. nä de gör du inte!
    nu ska jag ut o åka bil.
    önskar du satt åtteminstone i baksätet
    o kunde kommentera tyska bensinmackar o franska
    ost affärer.
    som du kommenterar allas våra liv.
    här!
    stop!
    -don´t STOP!
    älskar dig!

    SvaraRadera