tisdag 5 oktober 2010

Modeblogg light

Det sägs att mångas mardröm vore att dyka upp på en tillställning iförd samma aftonblåsa som någon annan i sällskapet.
"Ånej! Samma klänning som hon! Så genant, så genant..."
Själv skulle jag nog bli lite glad.
Detta innbär ju att jag inte enam rivigt runt i reakorgen.
Detta innebär ju att min smak duger.
Detta innebär att vi borde bli bästväninnor & dela alla våra hemligheter med varandra.
Detta innebär att hennes partner borde tycka att även jag är söt.
Så bra!
Så win win.
I vardagen så strävar ju alla efter att se hyfsat lika ut, så varför inte &så på fest?
Detta har dock alldrig hänt mig.
Kanske borde jag inse att tyllens storhetsperiod är över.
Men det tänker jag inte göra.
Så det så.

3 kommentarer:

  1. Tyllens period är aldrig över. ALDRIG!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående!
    Tyll - never goes out of style!

    SvaraRadera
  3. stil! Tyll! önskade som 5-åring en ballerinakjol i julklapp...
    fick ingen!
    o se hur det blev!
    med allting!

    SvaraRadera