onsdag 27 april 2011

Ut ur mitt system

Bleknosen har tassat runt på Intranätet.
Senaste tiden så har undertecknad lagt ner mycket av sin, vid det här laget inte så dyrbara tid, på att kolla bloggar.
Det var spännande.
Skrämmande.
Obegripligt.
"...Mina intressen är självutveckling, mina barn & Odd Molly..."
Käraste bloggdrottning, hur tar sig ditt Odd Molly intresse uttryck?
Är du intresserad av företagets utveckling? Dess börsnotering? Att köpa?
Odd Molly är ju bara plagg.
Kan man vara inresserad av plagg?
Man kan vara intesserad av kläder, design, men att viga sitt specialintresse åt bara ett märke verkar i mina blå en smula begränsande...
"... Oh, en sån intressant söm... "
Ett sådant intressant plagg, låt oss doktorera!
Odd Mollys vårkollektion 10 000 poäng: Den tovade vårkofta som presenterades vid visningen av O Ms kommande kollektion kommer att säljas i tre kulörer, Olivgrön med inslag av Neapels sjärnklara nätter, Granatäpple med terracottabakad Egyptisk jord &.....           TaaaTaTaTaTaaaaaaa! Vi ber burarna om ett svar.
"Jag tror att det kan vara Cirtonparfaitlight...."
Vi har fått ett svar från buren! Hemmamamman tillika bloggdrottningen har svarat Citronparfaitlight! Det är det rätta svaret & nu är vi uppe på 20 000 poängs nivån plus två bonussnurr på textilhjulet!
Fråga A:
Senhösten 2006 lanserade O M en huvudbonad inspirerad av Galapagosöarna... Vilket material tillverkades dessa "mössor" i? Fråga B: Hur många svenska riksdaler betalade O D sina återförsäljare i skåne syd som sommarbonus efter börslanseingen 2005-02-19? TaaaaTaTaTaTaaaaa! Får vi be om erat svar.
"På A svarar jag jerseychiffong & på B vet jag inte för jag är bara intresserad av plagg!"
Förlåt.
Jag måste få detta ut ur mitt system.
Samma mamma hade även lagt upp bilder på sin ettåriga dotters ögoninflammation.
Tack för att du delar.
Min favorit blogg är den som Kissie skriver.
Det är underbar! Jag fattar absolut nada!
Det är en massa glada gubbar & hihin. Foton av konstiga bröst & skojiga kläder. Lite som att titta på Teletubbies...
Om det hade varit konst, så hade jag bugat mig i djup vördnad.
Fuck you Andy liksom...
Bleknosbloggen känns plötsligt lite töntig. Outvecklad & osidosatt...
Jag vill kanske &så ha dagensoutfit bilder & solbrännetips?!?
Jag vill &så lotta ut läppförstoringar till höger & vänster & låta er veta exakt vad min mumsiga frukostsmoothie inehåller.
Men det blir inte så.
Det blir inga bilder.
Det blir ingen bikini.
Inga drinkar eller närbilder på infektioner.
Det blir bara text.
& knappt det...
Det blir blott en tummetott
Eftersom jag är så vansinnigt inresserad av plagg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar