fredag 8 april 2011

En enklare uppdatering av tekniken

Bröder & systrar i Sodom & Gomorra!
Jag har förstått att det är lite trixigt att kommentera här i min lilla cyberrymd.
Jag ber om ursäkt för detta.
Har dock inte den allra minsta aning om varför...
Kan trösta er med att det är bänglit även för mig som stolt ärgarinna & matrona.
Ibland säger datamaskinen att jag inte får komma in på bloggen eftersom jag inte har något googelkonto.
Då blir jag vred & trycker på alla tangenter samtidigt!
Efter en stund vinner jag teknikens sympati & blir insläppt på en stilla nåder...
Varför är det ingen som vet.
Vem är det som tar det slutgiltiga beslutet?
Säkert Caligula eller någon annan maktfullkomlig...
Men kommentera gärna om ni orkar & får.
Jag har nämligen lärt mig hur man svarar på kommentarer!
Det tog tid, men nu kan jag.
Jag blir glad för en kommentar. Det är en bekräftelse på min existens.
Då pirrar det så lustigt i mitt hjärta & mellan snövita lår.
Som en enklare orgasm.
Ett leende sprids på hennes torra läppar...

5 kommentarer: