söndag 7 oktober 2012

Kättjans karneval

Det är festligt att klä ut sig!
Dom flesta blir på ett strålande humör när det vankas kostymbal!
Nu får kreativiteten spira!
Om än dock på Panduro nivå...
Vi förvandlas till rödskinn & kobojsare.
Brödrostar & hummrar.
Denna maskering skall kombineras med ett flak spirituosa & locka till kluckande, lyckliga skratt...
Men jag tycker mig ana ett visst ohemult jämnviktstillstånd angående utklädnad när det kommer till femininum/maskulinum.
Som snubbe kan man klippa några väl valda hål i ett uttjänat sänglinne, måla lite svart runt korpgluggarna med en whiteboardpenna, ta en sup, garva gott & vips så är man ett spöke!
Som tös är det lite knepigare.
För ett kvinnospöke måste vara erotiskt tilltalande.
Ett sexspöke.
En diaboliskt kåt liten myling som både har typisk spökkorsett & spökstilettklackar.
En spökigt röd mun med fuktiga. demoniska läppar.
Spökigt långa ögonfransar & spökhår som både har bott på papiljotter & tuperats till en spökig & sensuell volym.
Sen trippar det erotiktörstande lilla flickspöket iväg till maskeradbalen för att bli beundrad & sippa lågkaloricider med någon fnissig smak av caktus & kokos.
Sexig cowboy
Sexig sjuksköterska
Sexig militär
Sexig pilot
Sexig hora
Sexig sekreterare
Sexig hummer
Sexig clown
Sexigt barn
Sexig polis
Sexig spådam
Sexig haremsflicka
Sexig barnmorska
Sexig poet
Sexig mekaniker
Sexig gatustensläggare
Sexig bingoutropare
Sexig superhjälte
osv...
Annars kan man som kvinna alltid klä ur sig till Marliyn Monroe.
& då utan den där trista komplexiteten.
En raffig täckmantel som doftar blodskam & lättillgänglighet då är man hemma.
Då är man Hawaii.
Detta gör mig en smula frigid & vill helst bara klä ut mig till acne eller kroniskt trötthetssyndrom.
Som tur är så är inte min bekantskapskrets vidare road av förklädningssammankomster.
Detta tackar jag för
såhär i Oktoberaftonen...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar