måndag 13 juli 2020

------------------

Han sa att jag kunde använda dom som tampong eftersom mitt Ph-värde blev så knasat av vanliga.
Att jag skulle säga att jag hade en orm och då kunde jag få dom typ gratis från en djuraffär.
Eller uppfödare
Eller djuraffär
Jag minns inte riktigt….
Kanske skulle man skaffa orm oavsett.
Äppel, päppel, pirum, parum
Kråkan satt på tallegren
Hon sa ett, hon sa tu,
ute ska du vara nu
Ja dom är i högsta grad helt naturliga!
Gjorda av typ samma grejer som vi är.
Ben, kött och sånt
Det mest ekologiska man kan tänka sig.
Bra Ph, bra för både natur och uppfödare.
Jag kommer inte ihåg exakt, men jag tror att han hade läs det i en bok.
Äppel. Päppel, pirum, parum
Kråkan satt på tallegren
Hon sa ett, hon sa tu
ute ska du vara nu
Att dom gjorde så i den fast då var den levande så det blev sån här…. Vad heter det… Tortyr!
För att som jag förstod det så var dom väldigt hungriga  och började krypa in och gnaga liksom.
Tortyr.
Inte snällt alls.
Men jag fattar hur han tänkte
Den är ju väldigt lik.
Med snöre som svans
Tydligen köper man dom djupfrysta och det, sa han, var mycket bra för då skulle blodet stelna fortare.
Levras.
Så man slipper rinnet.
Och det lät ju bra
Bara smörja in dem med handsprit och stoppa in
Fast då börjar jag tänka på slemhinnor
Alltså jag har fått alkohol i ögat en gång och det är inget jag vill ha igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar