fredag 29 november 2019

Ring of fire




Ring of fire

Varför är det så torrt?
Jag har ju alltid haft så fet hårbotten.
Men nu är det som om hårtopparna är helt sönder och vill trilla av.
Men flinten är blank.
Helt blank & det växer fortfarande några enstaka hårstrån där.
Ibland när jag ser på andra män så kan jag konstatera att min flint ligger väldigt långt bak på huvudet, det är synd för om den var längre fram så hade jag kunnat raka av mig hela skiten.
Eller om jag hade haft vikar.
Då hade jag också rakat av mig allt.
Kanske är topparna så torra för att dom förbereder sig för att ramla av?
Som att dom signalerar till resten av hårstrået att det snart ska ramla av?
Den blanka flinten har redan fattat, och på den så syns det att jag har fet hårbotten.
Men jag har aldrig haft mjäll!
Fan vad äckligt!
Hela skallen full med död hud!
Varför får man mjäll?
Det måste väl ha något att göra med ämnesomsättningen?
Kukhåret har också ramlat av.
Jag säger till henne att jag trimmar men sanningen är att det har trillat av.
Hon är helt rakad.
Ofta så är hennes fitta helt prickig för att hårsäckarna blir inflammerade så nu ska hon testa laser.
Låtsas att jag inte hörde det för annars måste jag väl betala.
Gnällgnällgnäll ”Men vill du inte att jag ska vara fin?”
Och hon säger det med den där jävla rösten!
Som att hon inte är vuxen.
Som att hon är en gnällig unge.
Jag hatar den där rösten!
Låtsas att jag inte hör.
Ibland så hör jag faktiskt inte.
Tror inte att jag på riktigt har dålig hörsel, men jag har brus i huvudet.
Som att det är hjärnan som liksom får nån tinnitus eller nåt.
Hör inte.
Det är fan panik!
”Vad gör du där inne? Ska du inte komma ut till mig?”
Rösten igen.
Tänker att jag skiter i att duscha.
Tvättar av kuken bara.
Fast hon har säkert något bra balsam….
Kanske räcker det med att börja använda balsam?
Lura håret att det inte håller på att dö.
Äh, tvättar kuken och stryker lite vatten i håret bara.
Det är ju inte så att det är försa gången liksom.
Det är fyratusenfemhundrasjuttiosjätte gången!
Cirka.
Får väl kanske räkna bort långhelger och semestrar då…
Hur många dagar kan det vara allt som allt?
Överslagsräkning?
Kan inte, orkar inte, mobilen ligger på köksbordet.
Alltså det finns väl ingen jävel som försöker sig på att räkna utan miniräknare nuförtiden?!?
Skit i det, vill inte att skallen ska börja fucka!
Orkar inte det.
”Kommer!”
Gör jag det?
Kommer jag verkligen?
Hon är så jävla stressad.
Hur länge måste jag vara här?
En timme? Två timmar? När måste jag vara hemma?
Jag orkar inte räkna, sa jag inte det?
Orkar-inte-räkna.
”Jag är här inne” gnäller hon när jag vrider om låset.
Måste kolla mobilen.
”Jag är HÄR inne” gnäller hon.
”Mm. Kom ut i köket. Jag knullar dig i köket istället.”
Elva mail.
Det kunde ha varit värre.
”Ska jag luta mig över bordet?”
”Ja gör det.”
”Alltså det känns som om du inte är närvarande…”
”Jo, jag är här. Men nu måste du vara tyst. Ligg bara helt stilla.”
Hon skrattar till.
”Ja pappa. Jag ska vara helt tyst.”
”Ska bara fixa….”
Zeta Majsolja.
Trodde att dom bara gjorde olivolja men dom gör tydligen majsolja också.
Extra jungfruolivolja Fruttaro Intenso, finns det hemma.
Att ha på bröd.
Eller dressing.
Men inte till stekning.
Till stekning ska man ha majsolja.
Eller smör.
Smör är bra.
Extrasaltat eller medhavssalt, fast jag tror att dom har slutat med den när ”Bregott Brynt” kom.
Alltså jag vet inte om Bregott är rent smör men det är inte margarin i alla fall.
Hatar margarin!
Fullt med cancer!
Fast olivolja är också fullt med cancer.
PAH.
Fan, man är ju livrädd för cancer!
Alla får cancer, förr eller senare.
När Keja kolade så var det ju ingen som visste att han hade cancer.
Inte ens läkarna.
Trodde han dog av hepatiten men nähä, det var cancer.
”Nej, vi behöver inte den där. Jag är jättevåt!”
”Fast jag behöver den här.”
”Men nej! Då får du använda glidmedel. Ta det vattenbaserade. Siliconbaserat blir så fläckigt…”
”Fast nu knullar vi ju i köket så här finns det ju inget som kan bli fläckigt.”
”Men kan du bara ta det vattenbaserade!!!”
JO H20 Personal Lubricant water-based
”Ok. Tyst nu. Ligg bara still.”
Hon blundar. Det är bra. Det är bra att hon blundar.
Fyller handflatan med majsoljan.
Hon kan gott tåla lite majsolja.
Drar i kuken.
Det går lite långsamt idag.
”Om du vill så kan ja…..”
”Snälla bara tyst nu!”
Jag har så mycket olja så att ringarna åker upp på fingret, måste ta av dom.
”Fast om du vill….”
”Tyst!”
Får av mig ringarna.
Hon måste vara tyst nu, någon gång måste hon väl fatta?
Tyst nu!
”Sätt dom mellan tänderna.”
Jag håller fram ringarna.
Både förlovningsringen och vigselringen.
”Jag vill att du sätter dom mellan tänderna. Jag vill knulla dig när du har mina ringar mellan tänderna.”
”Ok.”
Hon skattar till. Som vanligt. Som vanligt skrattar hon till. Om och om och om igen!
Skatt skratt skratt.
Det slutar aldrig, aldrig tyst bara skratt. Och gnäll. Skratt och gnäll.
Men det här var bra.
Riktigt bra.
Blir ordentligt hård.
Känner på hennes fitta och hon är faktiskt inte alls särskilt våt.
Trycker in kuken och hon piper till.
Hon ger ifrån sig ett gnälligt jävla pip!
”Tyst. Koncentrera dig på att hålla ringarna”
Börjar knulla henne.
Inte särskilt hår men inte särskilt löst heller.
En rimlig knulltakt och hon bara piper och piper och piper.
Försöker ta tag om hennes hår men hon har klippt sig och mina händer är så jävla oljiga.
Trycker in kuken till botten och lägger min hand över hennes mun.
Det blir som en sordin på pipandet men det hörs fortfarande.
”Böj bak huvudet.”
Drar ut kuken och kör in det absolut hårdaste jag kan och smäller samtidigt till med handen över munnen.
Hon stelnar till och sen försöker hon hosta.
Handen är så hal men jag trycker och trycker mot munnen, Skiter i om kuken åker ut, måste använda bägge händerna.
Måste fortsätta, det är som att brottas med en jävla ål, näsan måste hålla för näsan.
”Vart har du gjort av ringen?” kommer hon att fråga.
Varför säger hon inte ringarna?
Vart har gjort av ringarna, borde hon fråga.
Och jag ska skylla på den thailändska hotellstäderskan och att jag redan har anmält det.
”Usch, vilket samhälle vi lever i.” kommer hon att säga.
”Ellerhur.” kommer jag att säga.
Vet inte hur lång tiden är.
Kanske fyratusenfemhundrasjuttiosex dagar, timmar och minuter.
Men nu börjar det avta.
Som långhelger och semestrar.
Tydligen är min kuk fortfarande hård så jag stoppar in den av gammal vana.
Min hårda kuk håller upp hela hennes kropp, min kuk klarar av det.
Den klarar allt.
Den är så stark.
Det är så tyst och jag knullar henne så bra.
Tittar på hennes röv.
Skulle kunna knulla den nu.
Kroppen är nere på golvet och jag särar på hennes skinkor och blundar och glider långsamt in genom hennes ringmuskel.
Om hon inte hade pipigt så hade ringen, nej förlåt, ringarna kommit ur där.
Då kommer det en storm som river upp majsfältet där liken ligger
Den blåser ut ur mig och jag drar mina oljiga fingrar genom håret och det blir återfuktat och glansigt igen.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar