torsdag 20 juni 2019

Smack my bitch up

Ful för att våldta!
Du är för ful för att våldta!
Även fast det står Takano på mina byxor, det betyder hora, det vet ju alla och jag har ju gömt dom. Jag har ju gömt varenda binda jag har använt. Så det kan dom inte hålla emot mig. Inte i papperskorgarna, i papperskorgarna går hundarna & mattanterna & dom som vill kasta. Det kan vara vad som helst, det kan vara köttfärslimpa, det kan vara sylt, det kan vara skor, men jag har alltid tänkt att jag bryr mig inte. Jag bryr mig inte. Kasta på dom andra du, jag bryr mig inte. Det finns hästsvansar som ligger helt släta utan spray, det är dom som blir kastade på. Men jag står här helt i mitten, helt utan väggar, mitt i tallskogen, mitt på skolgården, jag står ju här så du kan kasta. Du kan kasta på mig, köttfärslimpa, sylt, skor, spjut, handbollar, fotbollar, golfbollar, bandybollar, klubbor, puckar, sadeln som dom slet bort från hans moped, kottar, alla säger att dom lekte med kottar när dom var små, fast gjorde dom egentligen det? Jag lekte med kottar! Jävligt mycket kottar & dom var människor eller djur & ibland var dom bara pyramider, inte så mycket tall utan mest grankottar. I grankottarna hittar jag ibland frön. Inte alltid, men ibland hittar man frön, fast jag bryr mig inte. Jag måste tänka på annat. Jag måste tänka på klotter & allt jag ska klottra. Om man klottrar så är det så värt att åka fast! Måste få ut sitt budskap. Måste få ut Takano. Jag bryr mig. Jag bryr mig om Takano. Dom måste förstå att hon är jag, att jag är hon & att andra bara har det som ett varumärke, som en kapitalism. Men jag behöver inte kapital, jag är self made. Ingen vill se mig utan tröja, det var därför jag köpte byxorna för då ser man märket när man drar av av dom. Jag tänker inte ta av mig dom själv för då slutar jag bry mig. Jag behöver brottas ner, ner på knä framför dig, som om jag skulle bli avrättad i Åmål. Som att jag stod framför en löpsedel som ska slita sönder min fitta vilket ögonblick som helst. För det ska jag säga, löpsedeln tycker inte att jag är ful! Han tycker att jag har hästsvans & v ringad blus. Han tycker att jag syns & att jag står utan väggar, mitt i tallskogen, mitt på skolgården, jag står ju här så du kan våldta mig! För att jag heter inte Valjakkala i efternamn & jag har alltid hatat den där förbannade bruden som han jämt kånkade runt på. Sen kan ju dom andra springa runt i sin villa eller ridskola & dom rider bara för att dom får gnugga fittan m ot sadeln. Det är därför dom skriker "ajajaj sluta"när dom blir våldtagna för att det har dom fått nog i stallet. När jag var där så fick jag hålla en grimma som var full med hästklegg & jag ville kräkas. Jag kräks av alla djur. Alla djur bajsar & då kräks jag. Fattar inte att man kan älska ett djur. Snacka om otacksamma! Vad får jag? Vad får jag tillbaka? Kräks? Men jag misstänker att jag kan prata med dom. Antingen vill jag vara synsk eller så vill jag prata med djur. Fast jag bryr mig inte. Måste få ut mitt budskap. Måste få ut Takano. Kollar alla sidor. Det är massor med män som lever i "öppna" relationer, massor med män som vill ses på förmiddagarna, att jag ska vara deras dotter, att jag ska vara deras get eller hund eller säl eller nåt, men dom gör inget. Jag står ju här! Jag är ett spädbarn, jag är en hund, jag är en säl, jag är utan väggar, mitt i tallskogen, mitt på skolgården, mitt på Bodycontakt, jag står ju här! Jag är Takano! Du måste röra vid mig! Du måste sticka in saker i mig! Stick in något! Jag lovar, jag klarar det. Jag klarar allt som du sticker in. Juha Valjakkala kan rulla ihop en ryamatta & trycka in i mig. Så att det blir alldeles trasigt där nere så kan du sticka in något mindre där sen. Du måste skaffa det själv. Hitta något som du kan stoppa in. Planera liksom. Liksom förbereda. & veta vad som väntar dig, för jag vill inte höra någon som spottar mig i ansiktet & säger att det inte går bara för att jag är jag. Vill inte veta av det längre. Jag står ju här! & det måste du förstå! Acceptera det bara, det var du som drog igång det så det är jävligt sent att börja backa nu! Fast du springer & ni springer rätt in i tallskogen, men du, vet du vad, tallskog är svårt att gömma sig i för att tallens kronor växer tjugo meter upp, så jag kommer att se er för jag står där utan väggar, i tallskogen, på skolgården, jag står ju här så du kan våldta mig, så att jag kan få ut mitt varumärke! Måste få ut Takano. Det är dyrt med tryckerier annars hade jag tryckt upp. Varumärket. Tryckt upp det i fittan & du kunde kisa & se min söthet & dra ut det.
Fast jag inte ville

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar