torsdag 10 februari 2011

no 2

Vi talade plötsligt om vänskap.
Bortskämd är Bleknos av den varan.
Ingen rea.
Utan dyrt, värdefullt & kvalitativt.
För ett ögonblick så drog sig stupen ihop & hjärtesnurpen tog sin rättmätiga plats.
Så saknar jag dom som försvann.
Sällan tänker jag på dom.
Borde rannsaka, men går tilbaka...
Nostalgi är icket my piece of art..., men sällan släpper himlen manna.
I förvåning över detta mirakel, så kokas det en viss sentimenal gröt.
Ätes utan sylt, eftersom det är russin i...
Russin är inte sylt.
Frukt är inte godis.
Råkost är inte min grej.
Några fattas mig tydligen.
Men jag sörjer inte er dagligen.
Jag har dom finaste kvar.
I don´t mean to suggest, that I loved you the best
Can´t keep track of each fallen robin
I remeber you well in the Chelsea Hotel
that´s all
I don´t even think of you that often....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar